reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivo Sčensný

Ivo Sčensný

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný chalan, ktorý je súčasne celkom neobyčajný, ako každý jeden z nás. Niektorí hovoria, že som uletený, iní, že som veľké, trápne decko, ja vravím, že som kto som a že mam "fpaži" čo si myslia tí druhí. Zoznam autorových rubrík:  Osobné vecičky:)úvahy o šetkých, šetkom a šadeFotoreportáže

reklama

Osobné vecičky:)

Aj obyčajná cesta električkou, môže byť celkom neobyčajná...

Ivo Sčensný

Aj obyčajná cesta električkou, môže byť celkom neobyčajná...

Cesty električkou do Tatier a z Tatier pre mňa bývajú väčšinou len „nutným zlom“. Je to niečo, čo k vychádzkam do Tatier neodmysliteľne patrí, keďže na vodičáku sa zatiaľ len pracuje (keby aj bol, stále mi chýba drobnosť zvaná auto =) a nebývam priamo v Tatrách. Väčšinou ich trávim driemaním ak cestujem sám, alebo kecaním ak nás cestuje viac. Túto cestu električkou si však budem pamätať ešte veľmi, veľmi dlho...

  • 2. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Ja, očami mňa

Ivo Sčensný

Ja, očami mňa

Ako ste si určite všimli, v kolónke o mne som už o sebe čo – to napísal, avšak myslím si, že je správne aby som sa predstavil aj bližšie. Pretože ja rád píšem veľa a popis osoby na maximálne tisíc znakov, je podľa môjho názoru zavádzajúci, skresľujúci a má len malú výpovednú hodnotu o skutočnej povahe. V článku by som sa vám chcel priblížiť, ale tiež v ňom skúsim načrtnúť témy, ktorým by som sa rád na mojom blogu venoval. Koho tento nudný predslov neodradil, môže pokračovať. Sľubujem, že sa pokúsim byť menej suchý =:o]

  • 28. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu